Všeobecné obchodné podmienky (VOP)

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri predaji vstupeniek na akcie organizované v Road cafe prostredníctvom e-shopu umiestneného na webovej stránke roadcafe.sk.

  1. Predávajúci
    ● Názov firmy: AGROKOM s.r.o. Prešov
    ● Sídlo/Miesto podnikania: Pod Kalváriou 40, 08001 Prešov
    ● IČO: 31 686 451
    ● DIČ: 2020545571
    ● Zapísaný v: [Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, Vložka číslo: 1581/P
    ● Kontaktný e-mail: roadcafehd@gmail.com
    ● Kontaktný telefón: 0915 774 105
  2. Kupujúci
    Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objednáva vstupenky prostredníctvom e-shopu predávajúceho.
  3. Predmet zmluvy
    Predmetom zmluvy je predaj vstupeniek na konkrétne akcie (koncerty, prednášky, workshopy a pod.) organizované predávajúcim v Road cafe, a to za kúpnu cenu uvedenú pri danej akcii.
  4. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
    ● Kupujúci si vyberie požadovanú akciu a počet vstupeniek v e-shope predávajúceho.
    ● Po vyplnení požadovaných údajov a odsúhlasení týchto VOP a Reklamačných
    podmienok, kupujúci odošle objednávku.
    ● Odovzdaním objednávky potvrdzuje kupujúci, že sa oboznámil s cenou vstupeniek a
    s týmito VOP a Reklamačnými podmienkami.
    ● Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká okamihom odoslania záväznej objednávky kupujúcim a jej potvrdením predávajúcim. Potvrdenie objednávky predávajúci zašle kupujúcemu e-mailom.
    ● Objednávka je záväzná a nie je možné ju zrušiť, okrem prípadov uvedených v Reklamačných podmienkach.
  5. Cena a platobné podmienky
    ● Cena vstupeniek je uvedená pri každej akcii v e-shope a je konečná vrátane DPH.
    ● Platba za vstupenky sa uskutočňuje bezhotovostne prostredníctvom platobnej brány (online platba kartou, bankový prevod a pod.) pred odoslaním vstupeniek. Bližšie informácie sú uvedené v Dodacích a platobných podmienkach.
    ● Vstupenky budú doručené kupujúcemu až po pripísaní plnej kúpnej ceny na účet predávajúceho.
  6. Dodanie vstupeniek
    ● Vstupenky sú doručované elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke.
    ● Doručenie prebieha spravidla do 24 hodín po prijatí platby. Bližšie informácie sú uvedené v Dodacích a platobných podmienkach.
    ● Kupujúci je zodpovedný za správnosť poskytnutej e-mailovej adresy. Predávajúci nezodpovedá za nedoručenie vstupeniek z dôvodu chybných údajov poskytnutých kupujúcim.
  7. Storno a vrátenie peňazí
    Podmienky stornovania objednávky a vrátenia peňazí sú podrobne rozpísané v Reklamačných podmienkach.
  8. Ochrana osobných údajov
    Informácie o spracúvaní osobných údajov sú podrobne rozpísané v dokumente „Informácie o ochrane osobných údajov“.
  9. Záverečné ustanovenia
    ● Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona
    č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.
    ● Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 1.7.2025. Predávajúci si vyhradzuje právo VOP kedykoľvek meniť a dopĺňať. Zmeny VOP sú účinné dňom ich zverejnenia na webovej stránke predávajúceho.

Reklamačné podmienky (vrátenie tovaru, peňazí, storno služby)

Tieto Reklamačné podmienky upravujú postup pri reklamácii zakúpených vstupeniek na akcie organizované Road cafe a podmienky vrátenia peňazí.

1. Všeobecné ustanovenia
● Predmetom predaja sú vstupenky na podujatia, ktoré majú obmedzený čas a miesto konania. Z tohto dôvodu sa na predaj vstupeniek nevzťahuje právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej
na diaľku.

    2. Storno objednávky a vrátenie peňazí
    ● Zrušenie akcie zo strany usporiadateľa (predávajúceho): V prípade zrušenia celej akcie zo strany Kaviarni [Názov Vašej Kaviarne] z akéhokoľvek dôvodu (napr. choroba účinkujúceho, technické problémy, nízky záujem, vyššia moc a pod.), má kupujúci nárok na vrátenie plnej ceny vstupenky. Predávajúci bude informovať kupujúcich o zrušení akcie e-mailom a bez zbytočného odkladu (najneskôr do [napr. 7 pracovných dní]) vráti peniaze na účet, z ktorého bola platba uskutočnená, resp. poskytne iný náhradný termín akcie. V prípade poskytnutia náhradného termínu akcie predávajúci vstupné nevracia.
    ● Individuálne storno zo strany kupujúceho: Vstupenky nie je možné stornovať. Vstupenky sú predávané na konkrétne podujatia s obmedzenou kapacitou a dátumom. Z tohto dôvodu nie je možné stornovať zakúpené vstupenky zo strany kupujúceho a žiadať vrátenie peňazí.

    3. Chybná vstupenka / Technické problémy
    ● V prípade, že kupujúci obdrží poškodenú, nečitateľnú alebo inak chybnú elektronickú vstupenku, je potrebné okamžite kontaktovať predávajúceho e-mailom na admin@roadcafe.sk alebo telefonicky na +421 915 774 105 a chybu nahlásiť. Predávajúci zabezpečí nápravu, prípadne zašle novú vstupenku.

    4. Postup pri reklamácii
    ● Reklamácie sa uplatňujú písomne e-mailom na admin@roadcafe.sk.
    ● V e-maili je potrebné uviesť číslo objednávky, meno a priezvisko kupujúceho, popis problému a požadovaný spôsob riešenia (napr. vrátenie peňazí).
    ● Predávajúci posúdi reklamáciu a o výsledku bude kupujúceho informovať do 30 dní od prijatia reklamácie.

    5. Riešenie sporov
    ● V prípade sporu sa predávajúci a kupujúci budú snažiť o zmierlivé riešenie. Ak nedôjde k dohode, spor môže byť riešený súdnou cestou. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na orgán alternatívneho riešenia sporov.

    Dodacie a platobné podmienky

    Tieto Dodacie a platobné podmienky bližšie špecifikujú spôsoby úhrady a doručenia
    zakúpených vstupeniek v e-shope Road cafe.

    2. Dodacie podmienky
    ● Spôsob doručenia: Vstupenky sú doručované výhradne elektronicky vo formáte PDF na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci uviedol pri objednávke.
    ● Termín doručenia:
    ○ Online platba kartou: Vstupenky sú odoslané ihneď po úspešnom
    dokončení platby, spravidla do 24 hodín.
    ○ Bankový prevod: Vstupenky sú odoslané ihneď po pripísaní platby na náš bankový účet, spravidla do 24 hodín od prijatia platby.

      ● Kontrola e-mailovej schránky: Kupujúci je povinný skontrolovať aj zložku „SPAM“ alebo „Nevyžiadaná pošta“, ak vstupenka nepríde do očakávanej doby. V prípade, že vstupenka nebola doručená ani po kontrole SPAM zložky, prosíme, kontaktujte nás na roadcafehd@gmail.com alebo +421 915 774 105.
      ● Vstup na akciu: Kupujúci je povinný si vstupenku buď vytlačiť alebo ju mať pripravenú v elektronickej podobe (na smartfóne, tablete) pri vstupe na akciu pre kontrolu. Predávajúci nezodpovedá za problémy s nečitateľnou, poškodenou alebo nefunkčnou vstupenkou, ak chyba nie je na strane predávajúceho.